کجایی عزیزم نگرانتم

کجایی عزیزم نگرانتم

 

سلام

من مریمم.آخ نمیدونم چی شد هرروزساعت 2به بعد یامن یه اس میدادم

یا اون اما امروز من خوابم برده بود ووقتی بیدار شدم

ساعت5بود اما هیچ خبری ازش نبود

به شدت ناراحت شدم گفتم اشکال نداره احتمالا امتحان داره سرش شلوغه

خودم بهش خسته نباشید همیشگی رومیگم

اومدم پیاممو بنویسم گفتم بذار اول یه تک بزنم

با ایرانسلم زدم گفت غیر قابل پوشش شبکه

دوتا فحش دادم با همراه اوله گرفتمش گفت خاموش است

دوباره گرفتم خاموش است هزار باره هم میگرفتم بازم خاموش بود

دیشب یه چیزی شد وسر یه موضوع یکم بحث کردیم

اما خیلی خوب تموم شد خیلی خوب

بعدش گفتم شاید باطری گوشیش تموم شده باز.

میرم وبش باعجله باز کردم عطربارانو

ن آپ جدید نداشت منم هیچ کامنت جدیدی ازش نداشتم

انگار آب شده وااااااااااااااااای اونکه میدونه من دق میکنم

دیگه نمیدونم چه غلطی بکنم

نسترن دارم میمیرم کاش برسه ب گوشت کاش ی ثانیه یادم بیوفتی

میترسم اتفاقی براش افتاده باشه زبونم لال

خیلی بدجورنگرانشم کاش بشه یکی روپیداکنم ک کمکم کنه.

وای چقدر آرامششو نیاز دارم

اما کجاست؟کجاییییییییییییییییییییی نسترن؟



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت14:41---8 اسفند 1391
الهی من بمیرم ببخشیدمریم جون اصلاوق نشدبرگردم خونه گوشیموباخودم ببرم.قبلش هم بهمون نگفته بودن.ساعت2کلاسمون که تموم شدپشتت سوارماشین شدیم ناهارم ساعت12دوتاقاشق توسلف پیش بچه هاخوردم.بابامم خونه نبودکه بگم گوشیموبیاره فقط ازبچه هاکارت تلفن گرفتم زنگ زدم خونه به مامانم گفتم که اجازه بده.ببخشید
پاسخ:قربونت برم خدانکنه عزیزم.اشکالی ک نداش فقط به شدت نگرانت شده بودم بیشترم نگران همون کارنامه بودم فکرم جاهای دیگه ام رف گفتم نکنه دزدیده باشنت. دیگه ببخشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, ] [ 17:13 ] [ مریم ] [ ]